Zde je seznam Lokomotiv, neboli HV (hnací vozidla), na které mám takzvané autorizace. Tedy oprávnění řídit samostatně u dopravce ČDCargo tyto lokomotivy:

Motorové Lokomotivy

 Motorová Lokomotiva řady 704 z produkce ČKD.
Osazena je spalovacím motorem 6 Z 135 T Liaz, o objemu 13,74L s výkonem 250kW.
Hmotnost lokomotivy je: 29 tun, maximální rychlost 60 km/h.


 Motorová Lokomotiva řady 708 z produkce ČKD.
Osazena je spalovacím 6 válcovým motorem LIAZ M 1.2 C o objemu 11,94L s výkonem 300kW.
Hmotnost lokomotivy je: 34 tun, maximální rychlost 80 km/h.

 Motorová Lokomotiva řady 708.7 vznikla rekonstrukcí z lokomotivy 708, provedená firmou CZLoko.
Má nově dosazený 6 válcový Caterpillar C 13 o objemu 12,5L s výkonem 328kW.
Hmotnost Lokomotivy je: 34 tun, maximální rychlost 80 km/h.


 Motorová Lokomotiva řady 742 z produkce ČKD.
Osazena je spalovacím 6 válcovým motorem K 6 S 230 DR ČKD, o objemu 64,8L s výkonem 883kW.
Hmotnost lokomotivy je: 64 tun, maximální rychlost 90 km/h.


 Motorová Lokomotiva řady 742.7 vznikla rekonstrukcí z lokomotiv řady 742 provedená firmou CZLoko.
Osazena je spalovacím 8 válcovým motorem CAT 3508 C, o objemu 34,5L s výkonem 1000kW.
Hmotnost lokomotivy je: 70 tun, maximální rychlost 100 km/h.


 Motorová Lokomotiva řady 755 vznikla rekonstrukcí z lokomotiv řady 753 již v 90. letech. Rekonstrukce byla provedena v tehdejší ŽOS Česká Třebová (dnešní CZLoko).
Osazena je spalovacím 12 válcovým motorem CAT 3512 B Di-TA, 51,725l s výkonem 1455kW.
Hmotnost lokomotivy je: 72 tun, maximální rychlost 100 km/h.


 Motorová Lokomotiva řady 753.7 vznikla rekonstrukcí z lokomotiv, řady 750 provedená firmou CZLoko.
Osazena je spalovacím 12 válcovým motorem CAT 3512 B DI-TA , o objemu 51,725l s výkonem 1455kW.
Hmotnost lokomotivy je: 72 tun, maximální rychlost 100 km/h.


Elektrické Lokomotivy

Elektrická stejnosměrná lokomotiva s pulzní tyristorovou regulací výkonu, řady 111 z produkce Škoda.
Výkon Lokomotivy je 872kW, Hmotnost lokomotivy 70 tun, maximální rychlost 80 km/h. 


Elektrická stejnosměrná lokomotiva s odporovou regulací výkonu, řady 122 z produkce Škoda.
Výkon Lokomotivy je 2040kW, Hmotnost lokomotivy 85 tun, maximální rychlost 90 km/h.  


Elektrická stejnosměrná lokomotiva s odporovou regulací výkonu, řady 123 z produkce Škoda.
Výkon Lokomotivy je 2040kW, Hmotnost lokomotivy 85 tun, maximální rychlost 90 km/h.   


Elektrická stejnosměrná lokomotiva s odporovou regulací výkonu, řady 130 z produkce Škoda.
Výkon Lokomotivy je 2040kW, Hmotnost lokomotivy 85 tun, maximální rychlost 100 km/h.


Elektrická stejnosměrná lokomotiva s pulzní tyristorovou regulací výkonu, řady 163 z produkce Škoda.
Výkon Lokomotivy je 3480kW, Hmotnost lokomotivy 85 tun, maximální rychlost 120 km/h.


Elektrická vícesystémová lokomotiva s pulzní tyristorovou regulací výkonu, řady 363 z produkce Škoda.
Výkon Lokomotivy je (3060 na střídavé trakci) 3480kW, Hmotnost lokomotivy 87 tun, maximální rychlost 120 km/h.


Elektrická vícesystémová lokomotiva s tranzistorovou regulací výkonu, pomocí IGBT tranzistorů, řady 363.5 rekonstrukce z lokomotiv 163 z produkce Škoda.
Výkon Lokomotivy je 3700kW, Hmotnost lokomotivy 88 tun, maximální rychlost 120 km/h. 


Elektrická vícesystémová lokomotiva s frekvenčním tranzistorovým řízením výkonu trakčních motorů, řady 383 (193) z produkce Siemens.
Výkon Lokomotivy je 6400kW, Hmotnost lokomotivy 89 tun, maximální rychlost 160 km/h. 


Elektrická vícesystémová lokomotiva s frekvenčním tranzistorovým řízením výkonu trakčních motorů, řady 388 z produkce Bombardier Transportation.

Výkon Lokomotivy je 5600kW, Hmotnost lokomotivy 86 tun, maximální rychlost 160 km/h.

YouTube kanál: https://youtube.com/andyczchannel
Original Andy since 2012
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky